Nora'nın Kitaplığı : Paradokya Serisi (#1 - #2) Tanıtım & İnceleme

16 Haziran 2013 Pazar

Paradokya Serisi (#1 - #2) Tanıtım & İnceleme


  Gecenin sessizliğini bozan derin nefes alıp vermelerini, hızla çarpan kalp atışların takip etti. Bu kadar korktuğunu hatırlamıyor, belki de bundan daha heyecanlısını yaşayacağını sanmıyordun.

  Yanılıyorsun…

  Sıradan hayatın, değer verdiklerin, arzuladıkların… Her şey çok uzak, bir o kadar da yakın… Karşında çözmen gereken şifreler, tamamlaman gereken görevler var. Uyanman için Gecenin Gizemli Oyununu tamamlamak ve geçmişe tersten bakmak zorundasın.

  Bu gece, geçmişin izlerinin peşine düşmeye, bilinçaltınla yüzleşmeye, paradokslarla çevrili rüyalar âlemine dalmaya hazır mısın?

  ŞİMDİ GÖZLERİNİ KAPAT. OYUN BAŞLIYOR…



  Böyle dışarıdan bakınca çok heyecanlı görünüyor ama okumak için kendimi zorladım. Bu arada hiç Türk yazar kitabı koymadım simdiye kadar o yüzden birkaç tane koymak istedim. Açıkçası bu kitabın fazla bir okunabilitesi olduğunu söyleyemem. İyi kurgulanmış ama üslubunu beğenmedim. Bazı yerlerde neredeyse kahkaha atıyordum, gülünç sözcükler var gerçekten. Okumak istiyorsanız sizi tutamam ama %50 bir puan verirdim. Çok da kötü değil okunabilir ama tavsiye listemin başlarında olduğunu söyleyemem... Puanım: 2,5


4 yorum :

  1. Hiç heyecanlı ve korkutucu olmamasına rağmen adam resmen kendi kendine gelin güvey olurcasına şeyler yazmış. Sanki okurken ölüp ölüp bitiyoruz gibi. Beni de cok güldürmüştü tabii sinirimi bozmakla beraber
    Neslihan

    YanıtlaSil
  2. kitabın tanıtımını okuyunca biraz merak etmiştim ama anlatım benim için çok önemlidir bu yüzden bu tür kitaplarda türk yazarlarının kitapları konusunda şüphelerim oluyor. yorumunu görünce yazarın anlatım biçiminin kötü olduğunu anladım ve dağ gibi olan okunacaklar listeme bir seri daha ekleme zahmetinden kurtulmuş oldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşversene, okunacak çok daha güzel kitaplar var ;)

      Sil