4 Mayıs 2013 Cumartesi

Obsidiyen Taşı Hakkında

    Geçen gün arkadaşlar bana Katy'nin obsidiyen kolyesinin nasıl olduğunu obsidiyen taşının neye benzediği hakkında bazı sorular sordular. Bunun üzerine ben de sizlerle paylaşmanın yararlı olacağını düşündüm.
    Oniks kitabının kapağında Katy figürünün taktığı kolye obsidiyenmiş gibi gösterilmiş ama normalde obsidiyen taşı siyah-mavi arası farklı renklere sahiptir. Bedenin elektriğini boşaltmak için uygun bir taştır.Stresi hafifletir. Depresyona ve karamsarlığa iyi gelir. Kızgınlık ve öfkeyi dindirir. kaygıyı azaltır ve bilinç altındaki negatif duguları temizler.Hatırlamak istemediğiniz anılardan kurtulmanıza yardımcı olur. İçinizdeki ışığı farketmenizi sağlar. Vücudu dinçleştirir. (Ben doğal taşlara biraz meraklıyımdır da :) ) Vücuttaki organlara da bazı etkileri var merak eden olursa anlatırım :)
    Biraz araştırma yaptım ve kitapta anlatılan kolyenin benzerini buldum. Paylaşmak istedim :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...